Semakin Kurus Dan Cantik,Ini Rahsia Terbesar Dr Vida - Bulletin Saya

Monday 30 October 2017

Semakin Kurus Dan Cantik,Ini Rahsia Terbesar Dr Vida

0
Semakin Kurus Dan Cantik,Ini Rahsia Terbesar Dr Vida
Sekarang ni kisah cinta Datuk Seri Vida semakin mendapat perhatian ramai.
Maklumlah, boleh tahan kacak juga jejaka yang berjaya memikat hati usahawan terkenal ini.

Mesti ramai yang perasan Dato Vida sekarang ni semakin berseri-seri dan makin kurus.

Datuk Seri Vida dedah rahsia semakin kurus dan cantik


Ramai juga peminat bertanyakan tips dan rahsia kurus Dato Vida di akaun Instagram miliknya. Rupanya ini rahsia Dato Vida turunkan berat badan.

Menurut Dato Vida, beliau tidak pernah ambil jalan mudah untuk kurus walaupun pernah terfikir untuk menjalani rawatan kuruskan badan.

TAK ADA CUCUK-CUCUK, SAYA AMBIL CARA SELAMAT

“Ramai yang tanya macam-mana saya boleh kurus. Saya tak ada rahsia.. tak ada cucuk ke apa..Terfikir juga pasal tu..Tapi saya takut.. mahal tu tak kisah sangat. So saya ambil cara selamat.”

RAHSIANYA:

1 . JGN MAKAN BERAT SBELUM TIDO..

Bangun pagi pun saya breakfast biskut atau roti je

2. KENA BERGERAK SOKMO..

Kalau lepas makan, saya sanggup naik tangga walaupun ada lif.. Untuk bakar kalori

3. AMAL MILLEN XEL..

Sebab diet saja tak jadi.. bole kurus tapi makan masa mungkin 1 tahun.. fungsi millen xel, buang segala kotor yg melekat pada usus perut.. dia cuci dan ganti dengan vitamin.. ada agen PUTIH dan kuatkan rambut juga

4. ELAK MAKANAN-MAKANAN INI

Burger.. coklat.. dan segala makanan yang berlemak sebab akan berkumpul di perut
Untuk halang perut buncit. Rawat luaran juga. Macam saya amal Gel Panas hervaganza. lama saya proses buat benda ni. Bahan dia susah dapat puas hati sangat la. Ketulan lemak buncit tu jadi kempis

So.. sayang kena amalkan.. jaga kesihatan ye.. orang perempuan ni.. aset utama adalah kecantikan.. saya tahu.. sebab dah lebih 10 tahun bermain daalm bidang kecantikan..


Ramai yang tanya macam mana saya bole kurus Sbnrnya.. Kurus ke sayang? Tengok baju n fesyen juga sayang.. Saya ni mmg mkn banyak . . Saya takde rahsia.. takde cucuk ke apa.. Terfikir jugak pasal tu.. Tapi saya takut.. mahal tu tak kisah sgt So saya ambil cara selamat . . Rahsianya: . . 1.. jgn makan berat sbelum tido.. Bangun pagi pun saya breakfast biskut atau roti je . . 2. Kena bergerak sokmo.. Klau lps makan, saya sanggup naik tangga wlau ada lif.. Untuk bakar kalori . . 3. Amal Millen Xel.. Sbb diet saja tak jadi.. bole kurus tapi makan masa mungkin 1 tahun.. fungsi millen xel, buang segala kotor yg melekat kat usus perut.. dia cuci dan ganti ngan vitamin.. ada agen PUTIH dan kuatkan rambut jgk . . 4. Elak makan burger.. coklat.. dan segala mknan yg berlemak sbb dia akan berkumpul di perut . . 5. Untuk halang perut buncit.. rawat luaran jgk.. mcm saya.. amal Gel Panas hervaganza.. lama saya proses buat bnda ni.. bahan dia susah dapat.. puas hati sgt la.. ketulan lemak.. buncit tu jadi kempis . . So.. syg kena amal.. jaga kesihatan ye.. orang pompuan ni.. aset utama adalah kecantikan.. saya tahu.. sbb dah lebih 10 tahun bermain dlm bidang kecantikan.. . . Klau nak beli Millen Xel + Gel Panas Hervaganza (RM300) jimat RM40.. free pula sabun hilang parut . Wassap Ummi : ‭013 480 5808
A post shared by Dato' Seri Dr. Hajah Vida (@datoserivida) on
Author Image
AboutKakak Nany

seorang blogger sepenuh masa yang memaparkan isu semasa

No comments:

Post a Comment